Általános Szerződési Feltételek
A webáruház üzemeltetőjének adatai:
Cégnév: Caffe&Co. Hungary Kft. Székhely címe: 1115 Budapest, Bartók Béla út 133-135. Cégjegyzékszám: 01-09-934842 Adószám: 12448030-2-43 Bankszámlaszám: Unicredit bank 10918001-00000134-50060009 Telefonszám: +36 20 422 2240 E-mail cím: [email protected]
1. Bevezetés
A CASO Hungary webáruházba történő közvetlen regisztrációval, a Facebook fiókkal történő regisztrációval, minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételeket (továbbiaknak ÁSZF). Kérjük, regisztrációja előtt figyelmesen olvassa el, és kizárólag akkor legyen aktív felhasználója és vásárlója oldalunknak, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti Önmagára nézve is! A CASO Hungary webáruházunkban nyújtott szolgáltatások igénybevételéhez köteles ezen ÁSZF elfogadása, enélküli regisztráció és vásárlás nem lehetséges.
2. Regisztráció
A CASO Hungary webáruházba a regisztráció kétféle módon történhet:
- Közvetlen e-mailes regisztráció.
- Facebook fiókon keresztüli regisztráció.
A CASO Hungary-n történő regisztrációhoz csak a legszükségesebb adatokat kötelező megadnia a Vásárlónak. A regisztráció után lesz lehetősége a Vásárlónak beállítani szállítási és számlázási címeket, telefonszámot a „Fiókom” menüpont alatt. Ezek az adatok a kézbesítéshez feltétlenül szükségesek, ezek nélkül a futárszolgálat nem tudja kiszállítani a csomagot. A webáruházba történő regisztrációval továbbá elfogadja, hogy hírlevél formájában értesítést küldjünk legújabb akcióinkról, személyre szabott ajánlatainkról. A hírlevélről és a hozzá köthető szabályozásokról bővebben lentebb, az „Adatvédelmi és adatkezelési szabályzat” részben olvashat. A sikeres regisztrációhoz a következők szükségesek:
- Teljes név
- E-mail cím
- Jelszó
- Általános Szerződési Feltételek, valamint az Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzat elfogadása
3. A vásárlás menete
3.1. Kosár
Regisztráció/belépés után a kívánt termékeket a kívánt mennyiségben a virtuális kosárba kell helyezni. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget vagy a rendelések automatikus továbbítását, rögzítését. A kosárba helyezett termékek még módosíthatóak, törölhetőek, későbbi időpontban is kezelhetőek. A kosár tartalmát felül, jobb oldalt a „kosár” piktogramra kattintva érheti el és szerkesztheti. Szerkesztés után mindig kattintson a „Kosár frissítése” menüpontra!
3.2. Kuponkódok, kedvezmények felhasználása
Esetleges akciók során kuponokat küldünk ki vásárlóinknak, vagy különböző promócióink során is hozzájuthatnak. A kuponok meghatározott kedvezményt biztosítanak a vásárlás végösszegéből. Egy db kupon csak egyszer használható fel, egyszeri kedvezményt biztosít a kupon lejárati idején belül felhasználva. A kupon készpénzre nem váltható, valamint részletekben való érvényesítése sem lehetséges. A kuponkódot még a rendelés véglegesítése előtt szükséges megadni, a kosártartalom szerkesztése közben. A kosárba tett termékek alatt helyezkedik el egy mező, melybe a kuponkódot beírva a „Kupon alkalmazása” gombra kattintva érvényesíthető. Ha végzett minden szükséges információ megadásával még a kosár felületen, úgy a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva folytathatja vásárlását.
3.3. Szállítási és fizetési információk megadása
A kosár tartalmának szerkesztése és a kuponkód megadása után kerül megállapításra a fizetendő összeg. Ezután választhatja ki, hogy milyen csomagátvételi formát szeretne, mely még módosíthat a végösszegen. A vásárolt termékeket a következő módon kaphatja készhez:
- Személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon. Adott munkanapon 12:00-ig leadott rendelések másnap általában már átvehetőek, míg 12:00 után leadott rendeléseket legkésőbb harmadnapra állítjuk össze. A személyes átvétel díja 490 Ft.
- Házhozszállítás GLS futárszolgálattal 2-3 munkanapon belül, 1990 Ft-ért.
- GLS pontra történő szállítás 2-3 munkanapon belül, 1250 Ft-ért.
Amennyiben 20 000 Ft feletti a végösszeg, úgy mindegyik szállítási módozat ingyenessé válik. A rendszer alapértelmezett szállítási címként a számlázási címet menti el. Amennyiben máshova szeretné kérni csomagját, úgy a „Számlázási adatok” melletti „Szállítás másik címre?” jelölőnégyzet bepipálásával adhatja meg a szükséges információkat. GLS csomagpontra kért szállítás esetén a kért GLS csomagpontot is ezen a felületen van lehetősége kiválasztani. A szállítási információk megadása után választhatja ki a fizetés módját is. Webshopunkban jelenleg kétféle fizetési mód közül lehet választani:
- Közvetlen banki átutalás.
- Utánvétel, készpénz.
Banki átutalás esetén kérjük minden esetben várja meg a rendelést visszaigazoló e-mailünket, ugyanis ezzel együtt küldjük meg a vásárlásról kiállított számla másolatát is! Az utalás megjegyzésébe pedig a kapott számlaszámot tüntesse fel! A termékek kézbesítése csak az utalás megérkezése után történik. Futárainknál és ügyfélszolgálatunkon csak készpénzes utánvétel lehetséges. GLS csomagponton a fizetési módozatokat az ottani üzemeltető/vállalkozás szabja meg, erre a Caffe&Co. Hungary Kft által üzemeltetett CASO Hungary webshopnak nincs befolyása.
Külföldre sajnos nem áll módunkban kiszállíttatni. A futárszolgálattal történő kiszállítások és azok költségei csak Magyarország területére vonatkoznak.
3.4. A vásárlás véglegesítése, elküldése
Minden szükséges adat megadása után a „Megrendelés elküldése” gombbal indíthatja el a tényleges vásárlási folyamatot. A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettséget vállal! Teljesítés/kifizetés hiányában nem áll módunkban kézbesíteni/átadni az árut! Amennyiben rendelésének véglegesítése és elküldése után hibát észlel a kitöltött adatokban, kérjük, haladéktalanul vegye fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot! Ebben az esetben a hibás adatokkal beérkező rendelését töröljük, majd új rendelést indíthat duplikáció veszélye nélkül. A rendelések visszaigazolása munkanapokon (H-P) munkaidőben (9:00-17:00) folyamatosan történik, de legkésőbb 48 órán belül minden rendelést visszaigazolunk. Előfordulhat, hogy egyes e-mail szolgáltatók érzékeny rendszere a SPAM (levélszemét) mappába helyezi automatikusan a visszaigazoló üzenetünket. Amennyiben 48 órán belül mégsem érkezne meg a rendelés visszaigazolása, úgy kérjük vegye fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon!
3.5. Egyéb információk a vásárlással kapcsolatban
Felhívjuk figyelmét, hogy a vásárlás után közvetlen kapott értesítő elektronikus levél még nem számít a megrendelés elfogadásának, tényleges visszaigazolásának! A rendeléseket munkatársunk feldolgozás és rögzítés után igazolja vissza, melyben pontosítjuk az árakat, valamint a kiválasztott fizetési és szállítási módokat és azok esetleges költségeit is.
Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t. Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre. Amennyiben Eladó az árat hibásan tüntette fel, és megrendelés érkezett a termékre, de szerződést még nem kötöttek a felek, úgy az ÁSZF „Eljárás hibás ár” pontja alapján jár el az Eladó.
Az oldalon található termékárak a mindenkori ÁFA értékével növelt bruttó árak, valamint a szállítási költségeket nem tartalmazzák. Csomagolási díjat nem számolunk fel.
Előfordulhat, hogy rendszerhibából kifolyólag 0 Ft-tal kerülnek fel egyes termékek. Ebben az esetben a termék nem rendelhető, nincs raktárkészleten.
A termékképek illusztrációk, a valóságban apróbb eltérések tapasztalhatóak.
A termékleírásokban időközben bekövetkezett változások, a fordításokból adódó eltérések, valamint az országonként és régiónként különböző szabályozások és eltérő technikai hátterek miatt a Caffe&Co. Hungary Kft. nem vállal felelősséget.
Továbbá felhívjuk kedves Vásárlóink figyelmét, hogy a termékadatbázis időszakos frissítése során bekövetkezett technikai hibákért sem vállalunk felelősséget. Ez megmutatkozhat a termékek árában, műszaki leírásában és termékképekben is. Kijavításukért megértésüket és türelmüket kérjük.
4. A csomag átvétele
A kézbesítés GLS futárral alapesetben 8:00 és 17:00 óra között történik. A GLS átvevő pontokon az egyedi nyitvatartási időben vehetők át a csomagok. Személyes átvétel ügyfélszolgálati címünkön (1115 Budapest, Bartók Béla út 133-135.) H-P, 9:00-17:00-ig lehetséges. Bármelyik módozatot is választja, kérjük várja meg visszaigazoló e-mailünket, melyben tájékoztatjuk a csomag kézbesítési/átvételi időpontjáról.
A csomag átvételekor minden esetben győződjön meg a csomag sérülésmentességéről! Amennyiben úgy ítéli meg, hogy a szállítás során rongálás, csomagsérülés következett be, azt mindenképpen jelezze a futárszolgálatnak vagy ügyfélszolgálatunknak! Ilyen esetekben jegyzőkönyvet veszünk fel és kivizsgálást folytatunk le. Érdemes a csomagsérült dobozokat még a futár jelenlétében vagy az ügyfélszolgálaton kinyitni, és meggyőződni, hogy maga a termék is sérült-e. Amennyiben sérült terméket kapott készhez, úgy módjában áll elállni a vásárlástól vagy kicserélést kérnie. A szállítás során történt károkért a futárszolgálat a felelős, Önt nem terheli semmilyen költség ezzel kapcsolatban.
A szállítással és a termékekkel kapcsolatos panaszkezelésekről a 7-es pontban olvashat bővebben.
5. Termékszavatosság
Ha hibás terméket kap készhez, akkor termékszavatossági igényt nyújthat be, mely alapján Ön kérheti a termék kijavítását vagy kicserélését, egyéb pluszköltségek nélkül. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a termék a gyártó általi forgalomba hozatalától számított 6 hónapon belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Továbbá fontos követelmény, hogy a hibát minden esetben igazolni és bizonyítani kell. Ezért fontos, hogy a készhez kapott csomagot minél hamarabb, még használat előtt ellenőrizni kell. Ellenkező esetben a gyártó (forgalmazó) mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
6. Elállás
Az elállás feltételeit a szerződő felek között a 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet szabályozza. Az elállási jog a termék kézhezvételének napjától már él. Az elállási jog azt jelenti, hogy a Vásárló a vásárlás pillanatától számított 14 napon belül bármikor, indoklás nélkül kérheti a termék visszavételét pénzvisszatérítés ellenében. Az erről szóló szándéknyilatkozatot a Vásárló határidőn belül köteles megküldeni Ügyfélszolgálatunk elérhetőségeinek valamelyikére. Postai úton 1115 Budapest, Bartók Béla út 133-135. címre, vagy elektronikus úton az info (kukac) caffeco (pont) hu e-mail címre. Ha élni kíván az elállás jogával, valamint az erről szóló szándéknyilatkozatát megküldte számunkra, akkor Cégünk haladéktalanul, de legkésőbb a nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az áru és a szállítási költség összegét. Alapértelmezett esetben a Vásárló beleegyezése esetén a pénzvisszafizetés banki átutalással történik, hacsak máshogy nem rendelkezik a Vásárló, és ezt az elállási nyilatkozatban jelezte felénk. Amennyiben nem kapunk külön felhatalmazást, úgy a vásárlás módjával azonosan térítjük vissza a vételárat. Felhívjuk figyelmét, hogy a visszatérítés csak akkor kerül teljesítésre, ha az árut már visszakaptuk, vagy közben a Vásárló igazolta a feladás meglétét. Ebből kifolyólag a Vásárló köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A terméket csak akkor vásároljuk vissza az elállási jogban gyakoroltak szerint, ha az eredeti csomagolásban és a vásárlást igazoló blokk és/vagy számla másolatával küldik meg számunkra. Az áru visszajuttatásának költsége a Vásárlót terheli.
7. Panaszkezelés, ügyfélkezelés
A rendelés során észlelt gondjaival, esetleges panaszaival, kérjük forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz! A leggyakrabban előforduló esetek és a kezelésükkel kapcsolatos fontos információk:
- Hibás a termék, ép csomagoláson belül sérült termék. Kérjük fotózza le a terméket, és a hibákról készült képeket juttassa el ügyfélszolgálati címünkre a rendelési számmal és a számla másolatával együtt! Ha egyértelműen megállapítható, hogy a sérülés a szállítás közben keletkezett, akkor kicseréljük a terméket és egyéb költség nélkül újra kiszállítjuk.
- Nem az a termék érkezett meg, amit rendelt, vagy hiányoznak egyes alkatrészek a csomagból. A bejelentést követően kivizsgáljuk az esetet, hol lehetett a probléma (rendszerhiba, gyártói hiba, futárszolgálat hibája stb.) és felvesszük Önnel telefonon a kapcsolatot. A termék(ek)et térítésmentesen kicseréljük.
- Hibás adatot adott meg a rendelés elküldésekor vagy időközben megváltozott a szállítási cím/e-mail/telefon stb. Kérjük, lehetőség szerint azonnal vegye fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, és tájékoztasson minket a pontos problémáról, megváltozott adatokról!
8. Felelősség korlátozása
A CASO Hungary üzemeltetője semmilyen módon nem felelős az olyan káreseményekkel kapcsolatban, melyeknek irányítására és befolyásolására a webáruház üzemeltetője nem tud hatást gyakorolni, nem a saját irányítása alatt áll. Például:
- Bármilyen működési zavar, mely az internetes hálózatban történik, és ezért sikertelen a regisztráció/vásárlás.
- Kommunikációs készülékek, eszközök és hardverek hibájából fakadó zavarok.
- A webáruház üzemeltetője és a vásárló közötti harmadik felek munkájában bekövetkező hibák, zavarok, káresemények. (Például futárszolgálati hiba, postai levél eltűnése stb.)
- Harmadik, természetes személyek által elkövetett sérelmek, csalások.
Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben cégünk a hatályos magyar törvényekbe és jogszabályokba ütköző viselkedést tapasztal az általunk üzemeltett online felületeken, úgy a szabálytalanul viselkedő felhasználót állampolgári kötelességünknek eleget téve bepereljük. Továbbá érvénytelenítjük regisztrációját és vásárlását, mely döntésünk ellen fellebbezés lehetősége nincs.